Saturday 24 March 2012

Type Panjang2 + Laju2....

Hari ni dan esok ada majlis kenduri kahwin di rumah jiran sebelah rumah... Anak perempuan ke-3.. Lagi muda dari CikUna yang dah tua nie tapi belum kahwin2 lagi nie..( eceh tua ke ??? hehe )... Sebelum tu nak minta ampun sangat2 coz lama tak update blog.. Nak update tapi selalu tak kesampaian... rindu dekat kawan2 semua... iskhhh.. Sebenarnya... yang sebenarnye, CikUna tengah geram + Sakit hati Arnab dengan seseorang.. Tapi... its ok la, just pendamkan IT di Heart je.. lor terabur bahasa den..hikhik..

Just nak share and nak tanya pendapat u all, apa yang u all akan buat bila seseorang mungkir janji ?? Or ke u all pun pernah termungkir janji juge ?? hehe Chill...

## Peringatan, ini adalah entry terpanjang dari CikUna tau. Jika terasa menci sila click ke button Dashboard ( anda punye sendiri la ye .. hikhik )

Tak pernah terfikir nak meluah di blog tapi disebabkan blog juga hati sakit + merana + hilang rasa percaya & hormat ( minta maaf la if ada yg terasa coz Una pun bukan seorang perfect ). Disebabkan blog Una rasa macam nonsence, nothing... tapi una suke sangat2 dekat blogger yang baik & menghormati seperti Kak Hanis, Kak Ayu, Nisa GreenPanda, Cotton Candy, kak Ujie &Hanamiko ( eceh =P ) dan,, dan sapa2 la yang terase beliau rajin menyinggah tu khen ?? Thanks a lot coz blog u all banyak ilmu dari mengarut karut nie.. Thanks with Love =).

Dan.. dan.. kerana blog juge hati merah CikUna terguris + terluka = berdarah kembali.. Semoga Allah Tabahkan & Kuatkan hati ini.. Amin.. Hope beliau dapat kebahagian dari Allah dan sentiasa di dalam lindunganNYA.. Amin...
:: Hanamiko Sakura ::
Di perkenalkan beliau adalah My Younger Sister yang bertanggungjawab memperkenalkan blog2 segala kepada CikUna.. Beliau sangat sweet ( lobi adik lor..hehe ) sesiapa nak masuk meminang meh cakap pada CikUna ya jangan sembunyi2 macam biskut Chipsmore tue..hehe

Tilik~Belek~CikUna

 :: Tak suka pada penipuan melampau, gurauan melampau, tak jujur, menipu seseorang  hidup2 means depan kita lain belakang lain... Bencinta seh..
 :: Tolonglah berlaku adil sesama manusia & jangan pergunakan / permainkan hati & perasaan orang lain semata2 ingin melupakan atau yang sama waktu dengannye la.. ( Ingatan untuk diri sendiri !! )
 :: Ingat Allah tak pernah tidur ( hehe ciplak ayat sorang kawan nie.. )
 :: Allah Maha mengetahui apa yang terlintas difikiran kita & apa yang ada didalam hati setiap manusia yang secara mata kasarnya @ dari mata manusianya, kita tak tahu apa yang org lain fikirkan.. ( kalau tak tak mungkin ada yang tertipu khen ?? benci!!! )
 :: Hidup ini umpama roda, ingatlah jika kita berbuat sesuatu pasti akan sampai pada kita akhirnya.. ( Ingatan untuk diri sendiri lagi.. uwaaaa.. dush2 )
 :: Alamak terpanjang pule entry nie. sapa malas baca out je ek.. huhu

9 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Tetiba rasa terharu auchhhhhh
Tq dear terselit Nama d cituew
Mcm gini manusia ni ader 1001 perangai
Dan bukan mudah nk puaskan hati semu org
Penat kan nk jg hati org tp hati sendiri Sakit
So Cuba abaikan org gituew even hati Sakit sgt
Allah bersama org2 yg sabaq dek

*tetiba jadi mode Ustazah mlm ni ngeeee*

Hanis MY said...

auwww Nama I ada la terharu nyah ( sebab nmpk labels nyah hehe). org yg buat mcm tu dah tk ingat akhirat. pasti Ada pembalasan buat dia kalau bkn di dunia di akhirat nnti... happy alwiz una teddy comeiii...

Hanis MY said...

auwww Nama I ada la terharu nyah ( sebab nmpk labels nyah hehe). org yg buat mcm tu dah tk ingat akhirat. pasti Ada pembalasan buat dia kalau bkn di dunia di akhirat nnti... happy alwiz una teddy comeiii...

Hanamiko Sakura said...

alamak ! kantoi sudah...

kalau tak nak diri disangka buruk... jangan melakukan yang perkara yang disangka buruk oleh orang...< ayat untuk orang tuuu...

Ujie Othman said...

Memula..senyuum..sbb nama akak disebut. ^__^

Then..cuba meneka, 'seseorang' tu agaknya kaum adam ya?

Mungkir janji...dptkan penjelasan. kalau munasabah, maafkan. Kalau jelas tipu, jauhkan diri darinya. Mungkir janji..ciri2 org munafik, kurang baik agamanya.

Anonymous said...

hye gorgeous =p singgah jap ..

waaa... touching2 lak dia. Lek2, biasa ah . manusia.. janji? ada yang patuh,ada yang ingkar. huhu. cha pon pernah x tepati janji , kdg2 disebabkan hal2 sekeliling yg x dpt dielakkan..huhu.

ape pon , lepak chill.. n hopefully tabah & kuat hati utk menempuh segala dugaan ..inshaAllah.
*terpanjang lak entri.. tak pernah2. hahaha =p

Lysa said...

lisa pun pernah termungkir janji pastu rasa bersalah yang teramat sangat. huhu pastu skrg ni, lisa x suka buat orang tunggu-tunggu lisa lama2, takut tak tepati janji pulak..

Woofer Storm said...

terima kasih!!

Woofer Storm said...

update~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...