Wednesday, 22 February 2012

Terima Kasih My Scandal....

hehe... gempak tak tajuk entry nie ??? Saje je kan nak mencetuskan kesesakan Federal Highway ( eyh, apa kaitannye?? hehe ).. 1st ly nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada seorang sahabat CikUna yang di hormati kerana telah menunaikan permintaan menyusahkan dirinya iaitu macam mana nak lupakan cinta pertama ~ http://www.wooferstorm.com/2012/02/macam-mana-nak-lupakan-cinta-pertama-l.html.. Thanks bro Achie.. terharu sangat.. walaupun sebenarnye permintaan tu di tujukan khas buat beliau.. CikUna ?? hurmm...
^_^
Woofer Storm Crew

Actually saje je nak tambah sikit resepi mengarut untuk soalan 'macam mana nak lupakan cinta pertama' tu..
Betul kata dia supaya berkorban apa saja TETAPI, bukan semuanya kita boleh korban. Contoh macam perempuan, jangan kerana terlalu mendambakan cinta seseorang yang tak pasti akan menjadi milik kita sehingga sanggup menggadaikan maruah diri. Selisih malaikat 44. Semoga ALLAH sentiasa melindungi diri ini dan juga sahabat wanita lain. Amin.. Dan lelaki jangan terlalu mengambil kesempatan diatas kelemahan sesuatu kaum itu.. eceh.. Betul ke statement tu?? huhu ampun jika ada yang terasa hati ye... huhu

Ingatlah sesuatu yang berlaku pasti ada hikmahnya dan sesuatu masalah pasti ada penyelesaianya bukan ?? eceh macam ustazah la pulok... mengayat mengalahkan motivator pun ada.. hehehe

Dan lagi peringatan kepada kaum wanita termasuk penulis, ingatlah, memang lelaki ada 9 akal 1 nafsu dan perempuan ada 1 akal 9 nafsu tetapi nafsu lelaki lebih bahaya sehinggakan adakala boleh melebihi akalnya. Kalau tak mustahil akan berlakunya perlakuan2 yang tak sepatutnya. Maafkan CikUna andai statement ini terlalu meyakitkan kerana diantara 9 akal itu, salah satunya mestilah untuk melindungi kaum yang lemah dan bukan mengambil kesempatan diatas kelemahan wanita. Memang wanita mempunyai 1 akal & 9 nafsu tetapi nafsu mereka boleh dikawal dalam erti kata lain dinasihati untuk mengawal nafsunya itu e.g bershopping, etc. nak2 dengan seseorang yang mereka kasihi dan percaya. Mustahil tak nak dengar kan?? Betul tak Girls ?? hehe.. Hurm.. ni pula kesinambungan dari entry Nafsu Perempuan yang CikUna jumpa di blog Tukang Karut ~ http://mnasriq.blogspot.com/2012/02/nafsu-perempuan.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FFnahy+%28Tukang+Karut...%29
Tukang Karut...

Hurm.. ok kot ulasan kulit kacang pada entry ini.. hehe

Tilik~Belek~CikUna : Semoga dengan peristiwa ini akan menambahkan keimanan dalam diri kita. Amin..

8 comments:

Hanis MY said...

yeahh go una... jgn kerana lelaki kita wanita merana eceh haha... wewit kalau ada scandal dgn woofer tu akak suka tau hik2.. gurau jek...

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hoho skandal skandal ;D

Woofer Storm said...

terima kasih skandal..hahaa mesti trafik jem lepas ni.ehheh

#berkorban bagi pengertian dan mksd sy,berkorban lepaskan dia,jika itu yang dia mahu..berkorban asalakn dia bhgia dgn syrat bukan brsma kita.so kita berkorban,berkorban juga tk salah bagi saya,tapi berkorban biar pada benda yang baik,,benda yang buruk kita jauhkan ye..

slmt mlm my skandal..yeahh

Tukang Karut said...

hohoho... terasa hidung kembang di sini bila entry dipetik orang...

Telor Power said...

owh archie yg ngajar rupanya...

Nisa Greennnpanda said...

dtg jenguk scandal achie, hoho..XD

sy dh lpaskn die... lbh baik bgitu..

Mishter Izwän said...

chill lah, asam garam dlm kehidupan, gagal sekali tidak bermakna gagal seterusnya, anggap la ia sbg satu pengajaran dan pengalaman,


p/s: tidak penah rs lg cinta pndang pertama

Woofer Storm said...

bz nampak my skandal..

#takpe,kayuh pelan2..ada masa update ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...